eigen creaties te koop

Awards

Waardering is fijn, maar mag het in plaats van een award, een reactie zijn?

zaterdag 24 maart 2012

gepunnikt


Ik had nog een lampenkapje van de action liggen,
ook had ik nog gepunnikt draad liggen, ik heb deze erom heen geddan éerst dubbelzijdig plak erop aan het einde heb ik een roosje gedraaid! het label heb ik van metaal cardstock gemaakt de letters heb ik erop geembost.
de lampenpoot was grenen, ik ben hier met krijtverg overheen gegaan meerdere keren  en zie nu het resultaat!
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

Ria zei

Hey Anja, leuk gedaan, wat ben je toch een creatieve duizendpoot!

groetjes, Ria

Marjan zei

Dat ziet er mooi uit!

Groetjes, Marjan

Het zonnetje in huis zei

Hallo Anja,

Leuk gedaan en zo ook de vorige creaties ermee.

Groetjes, Jaimie

Rita zei

Wat leuk joh!

Karlina zei

Echt n stijlvol lampje zo!

Anoniem zei

heel mooi, prachtig