eigen creaties te koop

Awards

Waardering is fijn, maar mag het in plaats van een award, een reactie zijn?

maandag 31 mei 2010

kaart gemaakt




Goedemorgen allemaal!

Ik ben gisteren bezig geweest met deze kaart.
Ik had van creada mooi zwart karton gehad,
tja dan ben je kleur gebonden, maar tegelijk is het een geweldig uitdaging
dus de komende tijd zal er regelmatig wat zwarts verschijnen!
Het zwarte karton heb ik door de bigshot gehaald om te embossen.
ik heb een stempel gebruikt van Pepper & Friends en deze ingekleurd met copic ciao
ver had ik nog een klein bloemenponsje deze heb ik met een uitwrijfvel bewerkt!
een ruite strik moet het geheel afmaken!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Hetty zei

Wauw wat een schitterend kaartje en wat leuk dat je volger bent geworden van mij en met de candy meedoet. Ik ben ook gelijk volger van jou geworden en ik weet ook niet hoe het komt dat ik al zoveel volgers heb maar ik zit wel elke dag op mijn blog

gr hetty

Aleida zei

Wat weer een mooi kaartje! Dat zwart is moeilijk te fotograferen, he? Maar het staat wel sjiek.
groetjes,